Przejdź do treści
Data publikacji
18/11/2009
Aktualizacja
20/07/2023
Profile picture for user superadmin
Redakcja PSBT

Od listopada 2009, Biuro Tłumaczeń Technicznych LIDO-LANG zmienia logotyp. Nowy znak handlowy ma symbolizować silne strony marki: dynamizm, innowacyjność i profesjonalizm w działaniu. Wraz ze zmianą znaku opracowana została również nowa strona internetowa oraz identyfikacja graficzna firmy.
Nowy logotyp zbudowany jest w prosty i wyrazisty sposób. Znak marki nawiązuje do technicznej specjalizacji firmy. Elementy logotypu widziane trójwymiarowo tworzą doskonałą całość, podkreślając partnerstwo we współpracy. Kolory marki: pomarańczowy i stalowy odzwierciedlają zarówno energię i dynamizm rozwoju firmy, jak i rzetelność oraz profesjonalizm, które stanowią fundament, podejmowanych przez firmę, działań.
Nowy logotyp stanowił podstawę opracowania nowej szaty graficznej oraz materiałów informacyjnych firmy. Od kilku dni działa zmieniona strona internetowa. Jej struktura oraz forma graficzna zostały opracowane w bardziej przejrzysty i intuicyjny sposób ułatwiający nawigację i odnajdywanie niezbędnych informacji. Strona zawiera pełny opis firmy i zakresu świadczonych przez nią usług. Klienci mogą zapoznać się z przebiegiem realizowanych projektów tłumaczeniowych, a także zapytać o wycenę projektu lub zalogować się do systemu XTRF™.
Wraz z logotypem wprowadzone zostało nowe hasło promocyjne Biura: Knowledge behind the words. „W tym haśle mieści się zarówno nasze wieloletnie doświadczenie, jak i nastawienie na ciągły rozwój i wysoką jakość, tak istotną w realizowanych przez nas usługach. Hasło niesie przesłanie, iż za wykonanymi przez nas projektami stoi przede wszystkim wiedza – wiedza merytoryczna naszych tłumaczy oraz wiedza praktyczna koordynatorów i opiekunów zadania” – mówi Jerzy Nedoma – prezes LIDO-LANG.
Nowa identyfikacja wizualna to dopiero początek zmian i nowych aktywności LIDO-LANG. Niedawno firma uruchomiła swoje przedstawicielstwo handlowe w Portugalii, a obecnie poszukuje kolejnych lokalizacji na zagraniczne biura. LIDO-LANG aktywnie pracuje również nad nowymi kierunkami rozwoju swojego autorskiego systemu do zarządzania biurami tłumaczeń (XTRF™).
Nowa szata graficzna stanowi kolejne potwierdzenie dynamizmu firmy, który sprawia że LIDO-LANG jest szanowanym, stabilnym i wiarygodnym partnerem biznesowym.

Z poważaniem,

Monika Szybowska
LIDO-LANG Marketing & PR Manager
marketing@lidolang.com
ul. W. Sławka 3, Kraków, Poland

Kanały społecznościowe